שירותי החברה
שירותי החברה
- שירותים נוספים
- ניהול קמפיינים ב-Outbrain
- בניית אתרים
למה ג'נסיס?
- מה עוד?
- גנסיס בעיתונות
- שיטת עבודה
מרכז מידע
עבודה בתחום הפרסום מתאימה אך ורק למי שהמקצוע זורם בעורקיו.
תחום הפרסום ובעיקר עולם הדיגיטל הפך בשנים האחרונות למקור ההכנסה של העסקים הקטנים והבינוניים שנתלים על ההצלחה של מנהלי הקמפיינים, התקציבאים ויכולות הסטודיו והפכו את התחום למאוד אינטנסיבי.
בעולם הפרסום החדש, בדרך כל התחום מחולק ל-3 סוגי תפקידים שונים:
– תפקידי ביצוע – מעצבים גרפיים // קופירייטינג // כותבי תוכן // קידום אורגני SEO // קידום ממומן PPC
– תפקידי שירות (צד לקוח) – תקציבאים // מנהלי תיקי לקוחות // סופרוייזר // סמנכ”ל לקוחות
– תפקידי מכירות – פלנר פרסום // איש מכירות // מנהל מכירות
ג’נסיס הפכה ב6 שנים האחרונות לבית מס’ 1 של הדיגיטל בישראל ומשלבת בתוכה מגוון מקצועות ותפקידים, כאשר אחד מאבני היסוד של החברה הוא לקדם חבר’ה צעירים שמעוניינים להכנס לתחום (אבל אך ורק כאלה שישבו בבית ולמדו דבר או שניים) ויחד עם זאת לשלב אנשי מקצוע עם ניסיון ורזומה בתחום.
hello@gnss.co.il
03-5361513
שיווק מותגי הלקוחות בפייסבוק : יצירת חשיפה מיטבית למוצר/שירות בקרב קהל היעד הפוטנציאלי תוך יצירת הנעה לפעולה ע”י ניהול, קידום, עיצוב וכתיבת התוכן של עמודי פייסבוק.
מקדם ממומן למגוון קמפיינים ברשת בהתמקדות על Google AdWords ו- Facebook Ads וקמפיינים ברשת התוכן, ניהול שוטף וביצוע אופטימיזציות וניהול תקציבים.
עיצוב מוצרים יצירתיים, מקצועיים ושיווקיים בפרק הזמן האופטימלי המוגדר לפי הסטודיו. עיצוב online & print מגוון: לוגואים, דפי נחיתה, פייסבוק, ביצוע התאמות למובייל וכו’.
קידום אתרים במנועי החיפוש של google. כתיבת קוד האתר ועיצובו, הזנת תוכן איכותי לאתר, תחזוק ותפעול שוטף של האתר. תכנון ועיצוב האתרים כך שמשך השהייה של המבקרים יהיה אופטימלי
בניית אסטרטגיה שיווקית בדגש על אסטרטגיית דיגיטל, ניהול תהליכי מכירה מלאים A-Z מענה טלפוני ותיאום פגישות, ביצוע פגישות מכירה, בניית הצעות מחיר ושימור לקוחות.
#1 תתחיל תמיד ממקומות העבודה האחרונים שלך, הניסיון המקצועי הוא החשוב ביותר.
#2 תזכור שתמיד עדיף קצר וקולע, תשאיר אותנו קצת סקרנים לראיון כך שעמוד אחד לגמרי יספיק.
#3 תדגישו את היתרונות שלכם, אבל נא לא לנפח.
#4 תשתדלו לשלב מספרים, זה הרבה יותר מושך את העין מנקודות (טיפ מהקופירייטר).
#5 תשתדלו לא להשתמש בגוף ראשון.
#6 אם ישנה אפשרות להוסיף טלפונים של ממליצים כבר לקו”ח – יתרון אדיר.
#7 אל תכתבו תפקידים “אמורפיים”, השתדלו לדייק בתפקידים שביצעתם, אחרת זה רק יכול להכשיל אתכם.
#8 תשתדלו לשלוח את הקובץ ב-PDF ובחייאת, שיהיה אסתטי, אנחנו עוסקים בתחום הפרסום והמיתוג, זה חשוב לנו 🙂
#9 המנעו מפסקאות ארוכות, תרשמו באופן ענייני ומדויק מה עשיתם, תזכרו שמי שרואה אותם לא מתעמק מעבר ל30 שניות.
#10 שימו את פרטי ההתקשרות במקום בולט.